بنام خدای بخشنده مهربان
نوشته شده توسط : پسرک غریبه

 

 

بنام خالق هستی

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین ، امیدوارم همیشه سرحال و شادمان باشید

دوستان نظرات شما شخصیت شما عزیزان رو می رسونه

عزیزان ، هموطنان و همشهریان ، ایمیل خودتون رو در خبر نا مه من که در جای مناسبی از وب سایتم گذاشته شده رو قرار بدین تا بعد هر مطلب جدبد ، به شما پیامی از طریق میل فرستاده بشه تا بدونید مطلب جدید رو گذاشتم ، عزیزان ایمیل های شما برای هیچ کس قابل نمایش نیست به جز خودم ، برای اطلاع رسانی راحت تر خواهش می کنم ایمیل هاتون رو بزارید ، بازم از اعتماد و همدلی شما عزیزان ممنونم ، موفق و سر بلند باشین .

دوستان در نظر سنجی هم شرکت کنین و نظرتون رو درباره چگونگی این بلاگ اعلام کنید .

با تشکر مدیریت بلاگ پسرک تنها

 

 





:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 143
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد رضا در تاریخ : 1391/3/12/5 - - گفته است :
خیلی زیباست< />


/weblog/file/img/m.jpg
محمد رضا در تاریخ : 1391/3/12/5 - - گفته است :
خیلیزیباست

/weblog/file/img/m.jpg
mahsa در تاریخ : 1391/2/10/0 - - گفته است :
ziba bud bazi az neveshtehat moafagh bashi

/weblog/file/img/m.jpg
تيام در تاریخ : 1390/3/16/1 - - گفته است :
شوخييييييييييييييييييييييييي ميكني تنهايي خوب بود

/weblog/file/img/m.jpg
tanha_5505 در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
چه عالی! موفق باشی.

/weblog/file/img/m.jpg
farzane در تاریخ : 1390/1/24/3 - - گفته است :
سلام فرزانه هستم.
منم یه وبلاگ دارم که رمانی که نوشته بودم و نتونستم به چاپ برسونمو تو اون می نویسم اگه مایل باشید منو لینک کنید منم وب شما رو لینک میکنم.
نظرتونو اعلام کنید.
موفق باشید.

/weblog/file/img/m.jpg
tanha_5505 در تاریخ : 1390/1/18/4 - - گفته است :
من همیشه فکر میکردم که پسرا هیچوقت تنها نمیمونن!!چون اگه کسی ترکشون کنه دلشون نمیگیره و میرن سراغ یکی دیگه!ولی مثل اینکه تو اینجوری نیستی!!
دوس داشتی به منم سر بزن
بدرود......

/commenting//
چشم عسلی در تاریخ : 1390/1/18/4 - - گفته است :
سلام
به جشن بالماسکه دعوتت میکنم
بدوووووووووووووووووووو

/commenting/avatars/pesaretanha-437108.jpg
ميترا در تاریخ : 1389/12/24/2 - - گفته است :
داداش مرتضي ببخش معذرت ميخوام يكي مارو آشتي بده

/weblog/file/img/m.jpg
كارگاه داستان نيم دايره در تاریخ : 1389/12/2/1 - - گفته است :
http://nimdayereh.persianblog.ir/کارگاه داستان نیم دایره به اطلاع می رساند مراسم اختتامیه ی جشنواره ی داستان انقلاب روز شنبه ١۴ اسفند در فرهنگسرای خاوران ، سالن فرهنگ ، طبقه ی اول از ساعت ٣ تا ۶ بعدازظهر برگزار می گردد. علاقه مندان و همه ی دوستانی که به جشنواره داستان ارائه داده اند می توانند در این مراسم شرکت کنند .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: